Porządek obrad
1.
Otwarcie XIII sesji Rady Gminy Zgierz i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uwagi do porządku obrad XIII sesji Rady Gminy Zgierz.
3.
Uwagi do protokołu Nr XII/24 z sesji Rady Gminy Zgierz z dnia 30 stycznia 2025 r.
4.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5.
Informacja z działalności Przewodniczącego Rady Gminy Zgierz w okresie międzysesyjnym.
6.
Informacja z działalności Wójta Gminy Zgierz w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja z prac Komisji Rady Gminy Zgierz w okresie międzysesyjnym.
8.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
zmian budżetu Gminy Zgierz na rok 2025 w zakresie zadań własnych i zleconych,
2)
oddania w dzierżawę w drodze bezprzetargowej lokali użytkowych w budynku Ośrodka Zdrowia w Słowiku przy ulicy Gdańskiej 44, położonych w miejscowości w Słowiku,
3)
zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych zarządzanych przez gminę Zgierz na podstawie porozumienia z Zarządem Województwa Łódzkiego z dnia 9 stycznia 2017 r. w sprawie powierzenia Wójtowi Gminy Zgierz wykonania zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg wojewódzkich nr 702 i 708 w granicach administracyjnych gminy Zgierz,
4)
przystąpienia do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025,
5)
przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego skargi wniesionej przez Wojewodę Łódzkiego na uchwałę nr IX/123/24 Rady Gminy Zgierz z dnia 21 listopada 2024r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025-2028 wraz z odpowiedzią na skargę.
6)
w sprawie rozpatrzenia skargi
10.
Zamknięcie obrad XIII sesji Rady Gminy Zgierz.